dijous, 2 de juliol del 2015

RON I HERMIONE


Hola a tots i totes,
Avui us porto una entrada molt curteta, però diferent. Diferent per què? En primer lloc perquè no ha estat escrita per mi, sinó per una amiga meva i segon perquè està dedicada a una parella de llibres en particular. (Si voleu llegir la meva entrada sobre les millors parelles de llibres aquí us deixo el link)
Pels que estan pensant en Harry Potter; enhorabona!!, ho heu endevinat, finalment després d'alguns mesos la meva amiga ha decidit escriure un petit text per parlar sobre el Ron i l'Hermione, ja que es podria considerar que és una de les més grans fans de Harry Potter. I ara, sense enrotllar-me més, aquí us deixo el seu text:


"Per mi, el Ron i l’Hermione, són una de les millors parelles fictícies dels llibres, a part de què la saga de Harry Potter també és una de les meves preferides. Són el clar exemple d’una amistat que s’ha convertit en amor. No són com les típiques parelles que es coneixen per casualitat, s’enamoren a primera vista i tenen una increïble i passional i història romàntica; cosa que passa en la majoria dels casos i que és pràcticament impossible i inversemblant.
Ells es van enamorant a poc a poc, dia a dia, tenint les seves baralles, acompanyant-se en les coses bones i les dolentes i començant sent bons amics i acabant en alguna cosa més. Passant aventures junts, fent-se riure, engelosir, enfadar i ajudant-se.
Encara que en els llibres no es centren en ells, ni en la seva història, la relació dels dos personatges no passa per alt."



Bé, us ha agradat aquest text? Us agarda Harry Potter? Us agrada la parella que fan el Ron i l'Hermione?

PD: Bé, aquesta postdata és per tots aquells lectors del blog als quals els agradaria participar-hi d'alguna forma més que llegint. Fa poc, he decidit donar-li una mica més de vida al sector d'invitats, així que si us agradaria publicar una petita història, text... sobre el que vulgueu, només heu de clicar en la secció que posa contacte i enviar-me un formulari dient que us agradaria participar en aquesta secció. Llavors jo ja us díria on m'heu d'enviar el text i més informació sobre quan ho penjaria i més coses.
Moltes gràcies a tots i totes,
Un petó.

4 comentaris:

  1. Buah aqui una potterhead!!! Enserio m'encanta aquesta parella és una de les meves preferides. Pero l'important per entendre-la i enamorar-te d'ella és llegir-te els llibres, no quedar-te només amb les pelis. Se que potser es mes logic que el harry i la hermione acabin junts, pero per mi ells son la gran parella. Una abraçada Aina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha hola Júlia,
      Jo no m'he llegit el llibre així que no ho entenc tan com tu. Però he vist algunes de les pel.licules i és veritat que fan molt bona parella.
      Un petó <4

      Elimina
  2. M'encanta el text i m'encanta la parella que fan el Ron i l'Hermione, és una de les millors parelles de llibres, sincerament:) un petó a les dueees:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Irene,
      Hahaha me n'alegro que t'hagi agradat el text i que també t'agradi la parella del Ron i l'Hermoine.
      Un petó

      Elimina