divendres, 31 de juliol del 2015

BOOKTAG DEL PINGÜÍ


Hola a tots i totes,
 Avui faré el booktag del pingüino creat per la Pingu del blog “El pingüino lector”. La veritat és que la Pingu m’havia nominat ja fa bastant i fa moltíssim que el volia fer, però no sé com em venien idees per altres entrades i anava deixant aquesta per més tard. Finalment aquí està.

Pingüinopedia.com
Un llibre que tenia tot el que buscaves
Definitivament Caçadors d’ombres; té romanticisme, acció, suspens, monstres, ciència-ficció... Bàsicament tot el que busco en un llibre.


Pingüí emperador
Llibre més llarg que recordis haver llegit
La veritat és que en aquesta secció podria posar-ne bastants, però n’hi ha un que recordo particularment perquè em va enganxar com una mala cosa i, tot i ser un llibre molt llarg, me’l vaig acabar molt ràpid va ser l’Església del mar.


Pingüí de les Galapagós
Llibre curt que t’encanti
Aquí crec que posaré el llibre de “La selección”, no és que sigui un llibre molt curt, però en comparació als altres llibres de la meva estanteria és el que té menys gruix. A més com que em va encantar, encaixa perfectament.


Petit pingüí blau/ Pingüí de les fades
Llibre de fantasia preferit
Aquí posaré la saga de “Oscuros”, però perquè no vull repetir sagues perquè sinó aquí aniria Caçadors d’ombres. No em malinterpreteu, la saga de “Oscuros” em va agradar moltíssim i el final em va encantar, però la saga de “Caçadors d’ombres” em va enamorar.


Happy Feet
Llibre que t’hagi fet riure moltíssim
En el primer llibre que penso que podria estar en aquesta categoria és “La vida según Sheldon Cooper”, és un llibre molt curtet en el que l’autor analitza la personalitat del Sheldon Cooper i la veritat és que fa molta gràcia.


Happy Feet 2
Seqüela tan bona com el primer llibre
Per no repetir sagues que ja he posat en altres categories, aquí posaré el llibre de “La ciutat de la lluna eterna”, fa molt que em vaig llegir aquesta saga, però recordo que cap dels tres llibres em va decebre.


Pingu
Llibre infantil que recordes amb afecte
Més que un llibre, en el meu cas és tota una col·lecció i és la col·lecció de tots els llibres del “Geronimo Stilton”. Com ja havia dit en una entrada anterior crec que tinc uns 46 llibres del Geronimo Stilton.


Disfressa de Pingüí per Halloween
Llibre més estrany o incongruent que hagis llegit
No sé si algú se l’haurà llegit, però per mi aquí el llibre “El projecte Amanda invisible” encaixa a la perfecció. Fins i tot ara segueixo sense realment entendre com representa que acaba el llibre, ni el que realment li passa a l’Amanda.


Aquí s’acaba l’entrada, però abans d’acabar volia nominar a altres blogs perquè també facin l’entrada, i aquests són els quatre blogs que nomino:


8 comentaris:

  1. Hola!
    Gràcies per nominar-me ^^
    Ara mateix em fico mans a l'obra, jaja,

    Una abraçada!
    Lluna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lluna,

      Hahaha de res, espero veure les teves respostes ;), i al liebster al que em vas nominar el faré tant aviat com pugui

      Una abraçada

      Elimina
  2. Hola!
    M'ha agradat el tag :)
    No coneixia alguns llibres, com "La visa según Sheldon Cooper" o "El projecte Amanda invisible". Els hi donaré un cop d'ull!
    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      Moltes gràcies ;). És normal, són poc coneguts crec hahaha.
      En llegim :)

      Elimina
  3. Wiiiiiii Mersi per fer el tag, m'han encantat les teves respostes! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha de res home ;), ja feia molt que el volia fer hahaha, moltes gràcies
      Un petó <3

      Elimina
  4. Hola Aina!
    Gràcies per nominar-me!
    Quan tingui un moment faré el Tag.
    Per cert, ja he vist la portada del teu llibre. M’encanta*_*

    ResponElimina
  5. Hola Sheila,
    Hahaha de res ;)
    Sii??? De veritat?? Doncs me n'alegro moltissim.
    Un petó <3

    ResponElimina