dimarts, 14 de juliol del 2015

2 NOTÍCIES (+ 1 REGAL?)


Hola a tots i totes,
Avui vinc amb dues notícies sobre el meu llibre i un regal. La primera notícia és la data de publicació de la meva novel·la, és a dir, el dia que estarà a les llibreries i ja es podrà comprar (m’encantaria que poguéssiu veure la meva cara de felicitat mentre estic escrivint això). Doncs aquí ve, esteu preparats? És el dia 21 D’OCTUBRE.


I la segona notícia del dia són petits detalls que us vull revelar sobre el llibre. Si us el veu llegir mentre el publicava al blog de “si m’estimes”  (el qual, per cert, torna a estar obert, però de forma que només el pugui veure jo, el motiu: hi ha tota la novel·la publicada allà) quan us estigueu llegint el llibre físic (perquè dono per sentat que el comprareu ;) ) veureu que hi ha escenes que han canviat i escenes que s’han eliminat (ara sembla que estigui parlant sobre una pel·lícula, però no). Hi ha una escena en particular, que considero bastant important que ha canviat bastant, però tranquils perquè això no ha suposat cap canvi a la trama original del llibre, la història segueix sent la mateixa.

Indirecta en forma de foto?

Moltes gràcies a tots.
Però encara no he acabat, com he dit abans el blog de “si m’estimes” torna a existir, i tot i que només per mi, quan el vaig obrir un altre cop vaig haver d’entrar-hi i em vaig passar una bona estona llegint tots els comentaris que hi havíeu deixat i reconec que em vaig emocionar molt (vaig arribar a les llàgrimes? Pot ser...). Així que he decidit que us volia regalar la Carta als Lectors que vaig publicar a l’antic blog just abans de tancar-lo i us he de dir que tots els sentiments d’agraïment que vaig intentar reflectir en aquelles curtes línies, encara ara, segueixen sent el mateix. Una altra vegada gràcies als que em vau seguir i tothom que em segueix ara. Aquí teniu el meu regal:


"CARTA ALS LECTORS
A tots els que heu llegit la meva novel·la, no sé com agrair-vos la vostra fidelitat i el fet que m'hàgiu estat seguint durant tot el temps que ha durat aquesta història, que jo diria que ha estat molt. M'agradaria que sabéssiu que els vostres comentaris o el simple fet que us molestéssiu a entrar al blog per llegir el que jo escrivia cada dia, m'ajudava a agafar més ganes de tirar endavant i acabar la meva història.
Pel que he vist molts no us esperàveu que acabés, però els llibres no poden ser eterns, sinó al final us acabaria avorrint. De moment no he començat a escriure res nou, però no dubteu que en algun moment, espero que no molt llunyà, tornaré a la càrrega escrivint una nova història, potser una continuació o potser una història completament diferent, tanmateix, espero que la rebeu amb el mateix carinyo amb el que veu rebre la Diana i el Joan.
També us volia anunciar que mentre no comenci aquesta nova història, tinc moltes idees pensades pel blog, potser convertir-lo en una pàgina de contes momentanis? Un lloc on es puguin relacionar els amants dels llibres? Un lloc on la gent pugui conèixer les històries amagades dels altres...?
Sincerament, tinc moltes idees però no tinc res clar, així que us animo a deixar suggeriments als comentaris, també us animo a què inviteu als vostres amics a visitar al blog, un cop ja estigui decidit en què es convertirà.
Realment, ho dic amb tota la sinceritat del món, espero que realment hàgiu gaudit llegint una mica de "si m'estimes" el dia a dia. Us animo a deixar comentaris fent-me preguntes sobre la novel·la, sobre el futur del blog o deixant suggerències.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS "



10 comentaris:

  1. iupi ja queda poc per llegir-la de nou i amb coses noves!!!!
    i aixio ha sigut gràcies a tuuuuuu



    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Judit,
      Hahaha si is quedem nomes tres mesets. Espero que t'encanti amb les nous canvis hahaha. I tot això que està passant també va ser gràcies a tots els que em llegieu ehh
      Un petó <3

      Elimina
  2. ja estic comptant els dies! Un petó<4

    ResponElimina
  3. Quines ganes de tenir el llibre i començar a llegir-lo *-* (aixi ja no t'haure d'insistir perque em facis spoilers jajaja) un peeetonàs<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha moltíssimes gràcies irens <3
      Un petonàaaaass <3

      Elimina
  4. Wiiiiiiiii ja queda poqueeeeeeeet

    Per cert, ja sé que ho saps però vaig de guais i et dic per aquí que t'he nominat al booktag del pingüí :P
    http://elpinguinolector.blogspot.com.es/2015/07/booktag-6-el-booktag-del-pinguino.html

    Ens llegim!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pingü,
      hahaha siii nomes queden tres mesets ;). Hahaha ja m'hi he passat i fare l'entrada si o si hahaha.
      un petó <3

      Elimina
  5. Ja queda poooooc!

    Quines ganes!

    El dia 21 el tinc a les mans! Et faré una gran ressenya! jajaja

    Algun dia d'aquest quan tingui un moment aviso pel meu blog això del teu llibre.

    Molts petons! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahah sii, només tres mesets.
      Estaré esperant a poder llegir-la ;).
      Moltes gràcies guapi.
      Un petó <3

      Elimina