dissabte, 18 de juliol del 2015

COSES DE L'ESTIU...


Hola a tots i totes,
Avui porto una entrada dedicada a les vacances. Sincerament avui no em sentia gaire inspirada com per escriure una gran entrada sobre llibres, però sí que tenia ganes de parlar sobre les vacances. Abans que digueu res, sé que faig tard, les vacances van començar fa gairebé un mes ja (que ràpid passa el temps) i jo estic fent l’entrada ara, però que hi farem si me sentit inspirada avui?

1.    Els pobles
Durant les vacances segurament un 70% de la població marxa al “poble”, segurament perquè allà hi viuen els seus avis, hi tenen una casa, sempre hi han anat i és tradició o per qualsevol altre motiu. El cas és que jo no tinc poble i crec que sóc una de les poques persones que no en tenen, perquè a l’estiu tots els meus amics marxen als seus pobles. I, almenys pel que ells m’expliquen, els pobles semblen el paradís; poden sortir fins tard perquè, clar, en el poble tothom coneix a tothom, tots tenen una colla d'amics amb la que es porten super bé, no sé com però als pobles sempre es fan coses (cinema a l’aire lliure, festes majors...) i molt més. I, clarament, després que em diguin totes aquestes coses sobre els pobles l’única cosa que puc dir és: JO VULL TENIR UN POBLE ON ANAR CADA ESTIU.


2. La calor
Un dels elements que et permeten saber que és estiu. Perquè, què és un estiu sense calor? És veritat que quan arriba la calor tots semblem vampirs; sempre intentant buscar ombres, evitant la vorera a la qual li toca el sol...i també sembla que no puguem viure sense el nostre estimat aire condicionat, però em de reconèixer que la calor ens dóna la sensació de vacances d’estiu; les ganes de menjar un gelat o un iogurt gelat, de veure un granissat o una orxata, de tirar-te de cap a la piscina... Tot això és gràcies a la calor.


3. “El rollete de verano”
Un d’aquells detalls que també fan estiu. Qui no vol un “amor de verano”? La gent que té parella, la que acaba de passar per una ruptura i la que no té ganes d’estar amb ningú, però a part d’aquestes persones, qui no vol un “amor de verano”? Com seria anar a la platja/piscina amb el teu nòvio i passar-vos tot el dia junts? Quedar les tardes per anar a menjar un gelat o un granissat? O simplement passar la tarda tancats en un lloc amb aire condicionat?


4. El viatge
Per les vacances d’estiu la gent marxa de viatge (tot i que menys persones; estem en crisi gent) per desconnectar de tot. Aquí no m’enrotllaré gaire, perquè no hi ha gaire cosa a dir.


5. Les estades
Gairebé se m’oblidaven les estades. L’estiu és l’època en què la gent, adolescents sobretot, marxen a l’estranger durant unes dues o tres setmanes per aprendre anglès. Qui no té un amic que marxa per aprendre anglès? I, tot i que jo crec que amb dues setmanes el nivell d’angles o de l’idioma que sigui no millorarà exageradament, les estades són una gran experiència. ANÈCDOTA PERSONAL: fa dos anys, jo vaig fer una estada a Irlanda i va ser genial. Vaig conèixer a moltíssima gent, vaig millorar una mica l’anglès, vaig riure moltíssim i, en definitiva, m’ho vaig passar molt bé. FINAL DE L’ANÈCDOTA.


6. Platja vs. Muntanya
I, finalment, el dilema “anem a la platja a la muntanya?”. Segurament molts de vosaltres teniu clar el lloc al qual aniríeu o directament no podeu triar perquè això ho trien els papis, però el dilema existeix. A mi, personalmente, m’agrada més la muntanya (sí, sóc d’aquelles persones rares que prefereixen la muntanya), però la part divertida és que des dels tres anys fins a l’any passat sempre he passat l’estiu a la platja amb els meus pares. Tot i això, aquest estiu (redoble de tambors) anem a la muntanya! Bien!



I vosaltres? Teniu poble? Millor platja o muntanya? Heu fet alguna estada o la fareu? Teniu algun viatge planejat?


2 comentaris:

  1. Hola!!
    Jo tampoc tinc poble, per una mala repartició d'herències i coses així fa anys que el meu besavi es va quedar sense casa al poble.. Osigui que res. L'any passat, però, vaig anar al poble del meu novio, i la veritat és que el ritme de vida del poble a l'estiu és bastant chachi ^^ Jo, després de l'experiència al poble (que és als pirineus aragonesos) prefereixo la muntanya. És el paradís, fa calor suficient per anar a la piscina, però a la nit pots dormir tapadet i has d'anar abrigat :3 En canvi, la platja amb la sorra i tot.. És una mica coñazo.
    M'ha agradat molt aquesta entrada!
    Un petonet♥♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Tania,
      Hahaha moltes gràcies. A mi també m'encanta aquesta tempertarua de muntanya, poder dormir tapadet durant l'estiu és com el paradís hahaha. Això de viure en un poble, almenys a l'estiu, sembla que és un "no parar" mai hahaha.
      Un petó <3

      Elimina