dijous, 3 de setembre del 2015

DISNEY BOOK-TAG


Hola a tots,
Avui vinc amb un book-tag que em feia il·lusió fer des de fa ja bastant i és el “Disney book-tag”. Sempre m’han agradat les pel·lícules de Disney i quan vaig descobrir que hi havia un tag sobre aquestes, l’havia de fer sí o sí, així que aquí està:

1. “La sirenita” – un personatge que està fora del seu element, un “Peix fora de l’aigua”.
Crec que en aquí encaixa perfectament l’America Singer de “La selección”, potser més cap al final no, però quan entra a palau no podria ser més peix fora de l’aigua. A més també és pèl-roja com l’Ariel.


2. Ventafocs/ Cenicienta – un personatge que pateix una gran transformació.
Bé,  aquest personatge és una mica diferent de la Ventafocs perquè es tracta d’un home, però el Park de “Eleanor&Park” crec que és un personatge que realment evoluciona al llarg del llibre i canvia bastant, contrastant com és al principi a com acaba sent al final.


3. Blancaneus -  un llibre amb un ampli nombre de personatges.
No sabria si posar Oscuros o Caçadors d’ombres, però com que Caçadors d’ombres m’encaixa perfectament amb una altra categoria, aquí deixo Oscuros. Bàsicament Oscuros passa en una escola/reformatori ple de joves, així que hi ha una gran quantitat de personatges amb diferents personalitats.


4. Bella dorment – un llibre que et va fer adormir.
Crec que no hi ha cap llibre que hagi aconseguit que m’adormi, però com hi ha llibres que fan passar tota la nit desperta llegint, també n’he llegit que se’t fan pesats i els has de deixar abans d’acabar dormint, però mai un llibre tan avorrit com per quedar-me adormida llegint-lo.


5. El rei lleó – un personatge que va passar per una experiència traumàtica de petit.
No estic del tot segura si posar aquest personatge aquí perquè encara és adolescent i encara pateix una experiència traumàtica, però crec que l’Eleanor de “Eleanor&Park” podria encaixar en aquesta categoria, bàsicament pel seu pare (quin fàstic d’home!).



6. La bella i la bèstia – Un llibre tan llarg/gran que t’intimidava llegir-lo, però que al final et va encantar.
Doncs aquí hi hauria de posar l’Esglèsia del mar, la veritat és que m’intimidava perquè a part de ser bastant llarg, era una mica històric i no m’havia llegit gaires llibres com aquest, però quan vaig començar no vaig poder parar fins acabar-lo.


7. Aladdin – un personatge que aconsegueix que es compleixi el seu desig, sense tenir en compte les conseqüències.
La Hazel Grace de “No està escrit a les estrelles” definitivament. Cap a la meitat del llibre, aconsegueix complir el seu somni de conèixer el seu escriptor preferit, el que passa després ja és una altra història, però el somni el compleix.


8. Mulan – un personatge que fa veure que és una persona que no és.
Mmmm… un personatge que fa veure que és una persona que no és? Doncs la primera persona que em ve al cap és l’Abby Abernathy del llibre “Beautiful Disaster”, bàsicament perquè intenta aparentar ser d’una forma per amagar com és en realitat i el seu passat.


9. Toy Story – un llibre amb personatges que desitjaries que prenguessin vida.
Aquí hi hauria de posar… els personatges d’un 90% dels llibres que m’he llegit! Però com que només puc escollir un llibre, crec que m’encantaria que prenguessin vida tots els personatges de “Caçadors d’ombres”, vull dir, hi ha mags, fades, caçadors d’ombres (Jace), homes llop… totes les criatures màgiques possibles prendrien vida, podria haver alguna cosa millor?


10. Disney Descendants – el teu dolent preferit.
Doncs el professor Moriarty de Sherlock Holmes, hi ha pocs dolents que siguin tan intel·ligents com per poder jugar amb el Sherlock Holmes i tenir oportunitats de guanyar. A més, encara els dolents manipuladors i intel·ligents són els que cauen pitjor també són els que més mèrit tenen.

 


Us ha agardat? Quina llibres hauries posat? Us animeu a fer-lo?

6 comentaris:

  1. Hola! M'ha encantat el book tag, crec que te'l robaré jeje :P
    Molt bona entrada y genials les respostes, un petò! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Azul,

      Hahaha moltíssimes gràcies de veritat. Estaré esperant veure les teves respostes ;)

      Un petó <3

      Elimina
  2. Hola!

    Em sembla un Book Tag molt original. A lo millor t'he l'agafo!

    Un petó!

    Sabrin de Crazy Books

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sabrin,

      Moltes gràcies hahaha. Ja em passaré pel teu blog a veure les respostes ;)

      Un petó!

      Elimina
  3. Hola :D
    Me gustó mucho el tag! Además me encanta Disney, así que :P
    Muy bonito blog ;) <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lucía,

      Muchas gracias hahaha. Pues ya somos dos, aunque..a quien no le gusta disney???!

      Un beso

      Elimina