dimecres, 9 de setembre del 2015

CAÇADORS D'OMBRES VS. SHADOWHUNTERS


Hola a tots,
Bé, crec que fa ja dos anys vaig anar a veure l’adaptació cinematogràfica de “Caçadors d’ombres” amb la Lily Collins i el Jamie Campbell com a protagonistes, la qual no em va desagradar en absolut, però que tampoc em va acabar de convèncer del tot perquè havien canviat massa coses del llibre a la pantalla. Sé que és impossible que tot el que està en un llibre pugui sortir a la pel·lícula, però quan la vaig anar a veure em va donar la sensació que hi havia certs detalls bastant importants que havien estat canviats que no haurien d’haver-se canviat, però en definitiva la pel·lícula em va agradar; m’encantaven la majoria dels actors que havien escollit i la química que hi havia entre ells. (Crec que fa poc que la Lily Collins (Clary Fray) i el Jamie Campbell (Jace) han tornat després d’una ruptura).


Bé, tornant al que volia dir, fa ja bastant mesos vaig descobrir que l’ABC, cadena de televisió americana, estrenaria la sèrie “Shadowhunters” basada en els llibres de “Caçadors d’ombres” i la idea em va encantar perquè els llibres m’encanten i després de saber que no hi hauria segona pel·lícula ja em pensava que mai més veure els caçadors d’ombres, l’institut, idris o dimonis.


I, després d’aquesta explicació que he decidit fer una petita comparació entre els actors que van actuar a la pel·lícula, que em van encantar, i el que actuaran a la sèrie. Sé que els que sortiran a la sèrie encara no els he vist actuar i no sé com ho faran, però per aquesta entrada em basaré més en les aparences i com crec que encaixen amb el personatge.

(El primer nom i fotografia és el de l’actor de la pel·lícula i es segons el de la sèrie)


CLARY FRAY – Lily Collins vs. Katherine McNamara


En primer lloc, dir que m’encanta la Lily Collins i com va interpretar a la Clary, l’única cosa que em va fallar va ser que en el llibre parlaven de la Clary com una noia molt petitona i menuda i la Lily Collins no em va semblar pas baixeta, tot i això em va encantar absolutament. Llavors, sobre la Katherine crec que encaixa en el paper molt bé perquè se la veu molt més petita com diu el llibre, però el seu color de cabell no m’acaba d’encaixar després de veure el de la Lily i encara segueixo pensant el la Lily com la Clary.

JACE WAYLAND – Jamie Campbell vs. Dominic     Sherwood



Uff.. aquí tot és molt complicat. Quan llegia el llibre la meva idea de Jace s’assemblava molt més a com és el Dominic a com és el Jamie, però després de veure la pel·lícula amb el Jamie com Jace em va encantar. Sabia que no era exactament com deia el llibre, però interpretava el paper a la perfecció i des de llavors sempre he associat el personatge del Jace amb ell. Així que espero veure com el Dominic interpreta el Jace per veure quin m’agrada més.

SIMON LEWIS – Robert Sheehan vs. Alberto Rosende


Clarament m’agrada més el Robert que l’Alberto. No dic que l’Alberto em desagradi perquè no, però el Robert amb una sola imatge em transmet més aquesta imatge d’un noi una mica friqui, probablement enamorat de la seva millor amiga i simpàtic i realista. En canvi, l’Alberto no em transmet el mateix, em sembla més un “chico malo” caracteritzat com un noi més indefens del que en realitat és.

IZZY LIGHTWOOD – Jemima West vs. Emeraude Toubia


En aquest cas he de dir que m’agraden les dues actrius perquè no són massa diferents de la idea que tenia formada de com seria l’Izzy a la vida real, tot i que l’actriu de la pel·lícula crec que em transmet més la sensació de “chica dura” que transmet l’Izzy i això fa que m’agradi més que l’Emeraude. Però encara he de veure com actua a la sèrie l’Emeraude i veure si també em transmet aquesta sensació de ser una noia forta com l’Izzy.

ALEC LIGHTWOOD – Kevin Zegers vs. Matthew Daddario


En aquest personatge crec que m’agrada més l’actor que han triat per la sèrie que el de la pel·lícula encara que no l’hagi vist actuar. El que van triar per la pel·lícula em va semblar més gran en comparació als altres actors, potser que no ho fos, però no semblava tenir aquella aparença més adolescent que tenien els altres actors. En canvi, el que han triat per la sèrie sembla molt més jove i m’encaixa més amb la idea que tenia feta de com seria l’Alec.

MAGNUS BANE – Godfrey Gao vs. Harry Shum Jr.


Com altres personatges m’han fet dubtar sobre quin actor encaixava millor en el paper, en aquest crec que el Godfrey Gao (actor de la pel·lícula) encaixa molt millor que el de la sèrie. Crec que l’actor que han triat per la sèrie es veu massa jove per interpretar el paper del Magnus que té més de dos-cents anys (el contrari que amb l’Alec). Sé que els mags són immortals i no envelleixen, però la forma que té el Magnus de comportar-se en el llibre em fa pensar més en una persona adulta i l’actor Harry Shum Jr. em sembla massa jove pel paper, però encara he de veure com ho farà a la pantalla, així que...

Espero que us hagi agradat. Que en penseu? Heu vist la pel·lícula? Quins actors preferiu vosaltres?

4 comentaris:

  1. Cap dels Jace em convenceix, per mi no hi haurà cap altre Jace que l'Alex Pettyfer *__*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mir,

      Hahaha s'ha de reconèixer que no és pas lleig... però per mi el Jace segueix sent el Jamie ;)

      Un petó <3

      Elimina
  2. Respostes
    1. Hola,

      Hahaha muchas gracias, ahora me paso por tu blog a ver como es y te sigo.

      Un beso <3

      Elimina