diumenge, 2 d’agost del 2015

EL BLOG S'AGAFA UNS DIES DE VACANCES


Hola a tots i totes,
Bé, demà marxo durant uns dies, així que no podré publicar res en el blog. Havia pensant escriure algunes entrades per avançat i intentar publicar-les durant aquests dies que no estaré a casa, però he estat fent altres coses i al final no les he escrit (TT), així que el blog s’haurà de prendre uns quants dies de vacances, que sempre van bé.
Segurament tornaré a publicar la segona setmana d’agost, tan aviat com torni a casa i tingui bona connexió a internet. Doncs això és tot el que volia dir-vos per aquesta entrada. Bon estiu a tots!


2 comentaris:

  1. Hola Aina,

    m'encanta el teu blog i entenc que t'agafis uns dies de vacances. Tothom les necessita de tant en tant!

    En fi, fa poc he obert un blog i m'agradaria que em diguessis què et sembla perquè per mi ets una font d'inspiració.

    El blog és el següent: somiaiescriu.blogspot.com.es

    Espero que el blog t'agradi i que et vagin molt be les vacances!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Moltíssimes gràcies, me n'alegro moltíssim hahaha. Que faríem sense vacances???? :0

      Ara mateix m'hi passo per veure com és ;), i moltíssimes gràcies de veritat.

      Un petó <3

      PD: Les vacances m'han anat perfectes hehehe <3, moltes gràcies

      Elimina