dijous, 1 d’octubre del 2015

COMENÇA EL COMPTE ENRERE...


Hola a tots,
Avui només volia fer aquesta entrada per recordar una coseta... Ja queda menys d’un més perquè el meu llibre sigui PUBLICAT!! (Em relaxo un moment) Bé, el que volia dir és que he tingut una idea, bé no l’he tingut jo, però l’he vist a altres llocs i he pensat fer-ho jo també. Consisteix en un compte enrere dels dies que queden per la sortida de la novel·la, molt simple, ja ho sé, però em fa il·lusió fer-ho, així que...


Doncs per fer la compte enrere he decidit que a la barra de la dreta del blog cada dia actualitzaré una fotografia amb el nombre de dies que queden perquè el llibre surti a la venda, ho sé, molt simple, però que hi farem?


I per no deixar aquesta entrada així de curteta i simple, també he decidit revelar una altra cosa sobre el llibre. Sé que des que vaig dir que el meu llibre de “si m’estimes..” (que per cert ara té un títol diferent) es publicaria, no us he dit gaires coses... Bàsicament crec que no us he dit res, ni el títol, ni com és la portada, ni l’editorial, ni res.. :$ Però ara ha arribat l’hora de canviar una mica la situació, així que començaré per dir-vos quina és l’editorial que em publica el llibre. (Redoble de tambors, siusplau!) Es tracta de:


No estic segura de si sabeu quina editorial és, però només dir-vos que és l’editorial que publica els llibres del John Green (No està escrit a les estrelles, Ciutats de Paper i molts més...ehem, ehem...). Ara de veritat, pels que no sabeu quina és, és l’editorial que s’encarrega de la literatura juvenil del GRUP 62, que és un dels grups editorials més importants de Catalunya. Ara sembla que estigui presumint, però...:



Però, de veritat estic molt feliç per tot plegat i coses com el títol, la portada, la sinopsi i moltes altres coses ja les aniré dient entre avui i el 21 D'OCTUBRE, que és el dia que surt el llibre. A més, un dia d’aquests potser us explico com vaig acabar publicant un llibre amb Fanbooks en alguna entrada.


Moltes gràcies.
PD: Pels que no sabeu del que estic parlant, podeu clicar a l'apartat on posa "Llibre" a la barra de dalt i allà més o menys hi ha els links de les entrades en que ho explico ;)

13 comentaris:

  1. Ainaa!

    Moltes felicitats! Ja tinc ganes de que surti i poder-lo llegir! La veritat es que nose quant el podre comprar pero espero fero aviat!
    L'editorial es molt guai! Per cert! Jo vull la sinopsis jajajaja!
    Enserio estare atenta aquest compte enrere!

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Wina,

      Hahaha moltíssimes gràcies!! Espero que te'l puguis comprar el més aviat possible perquè vull llegir la teva ressenya ;) (espero que sigui bona hahahahaha). Només falten un quants dies per la sinopsis...;)

      Petons!

      Elimina
  2. Hey Ainaa! Sóc nova al teu blog i m'acabo d'assebentar que treuras un llibre jejej *aplaudiments imaginaris* Felicitatts :) hahaha estaré pendent del compte enrere ;)

    <3 :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Giny,
      Benvinguda!!!! ;). Hahaha moltíssimes gràcies ;)
      Petons! <3

      Elimina
  3. Un llibre? No en tenia ni idea *0* Enhorabona! A mi encara em cal molt de temps per poder escriure una novel·la en condicions, pero espero arribar algún dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mir,
      Doncs si hahaha :$ Moltíssimes gràcies!!. Hahaha, segur que hi arribés! ;)
      Petons!

      Elimina
  4. Hola Aina!

    Moltíssimes felicitats! Ja tinc ganes que sigui 21 d'octubre (;

    Ens llegim!

    ResponElimina
  5. Hola, soc nova (i casi me he llegit totes les entrades XD) i només et volia dir felicitasi espero que tinges molta sort!!
    El 21 ja tens una venda feta, jajajaja.

    ResponElimina
  6. Hola, soc nova (i casi me he llegit totes les entrades XD) i només et volia dir felicitasi espero que tinges molta sort!!
    El 21 ja tens una venda feta, jajajaja.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      Gairebé totes???! 0_0 hahahaha això és bastant temps, no?? espero que t'hagin agradat; ) Hahaha moltíssimes gràcies guapa!!
      Petons!!

      Elimina
  7. Hola!

    Jo també sóc nova.

    Moltes felicitats!!!! <3
    Demà ja és dia 21!!!!!!!

    Intentaré comprar-lo i fer la ressenya lo més ràpid possible!

    Petons <3

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joana,

      Benvinguda!!
      Moltíssimes gràcies ;)
      Hahahah siii :$

      Doncs estaré esperant a llegir-la ;)

      Petoons!!

      Elimina