diumenge, 11 d’octubre del 2015

BOOK-TAG: ELS AMICS


Hola a tots,
Sé que vaig dir que segurament portaria una entrada pel dissabte, però ahir no vaig tenir temps, així que us la porto avui. També és vaig dir que potser seria una ressenya, però no he tingut temps d’acabar-me el llibre que volia ressenya, i al final he decidit fer el book-tag dels amics. El vaig veure fa uns dies per un blog, ara mateix no sabria dir quin, però em va agradar i aquí està:

1.    EL PARLADOR: LLIBRE DEL QUE TOTHOM PARLA



    Doncs la veritat és que n’hi ha moltíssims, però un que no paro de veure en book-tags o en ressenyes és el de “A todos los chicos de los que me enamoré” de Jenny Han i la veritat és que tinc ganes de llegir-me’l perquè la majoria de ressenyes que he llegit són molt positives. A més, sembla que la trama és bastant original i que els personatges cauen bé i no són massa estereotipats.

2.    EL TÍMID: UN LLIBRE MOLT POC CONEGUT


     Mmmm... aquí crec que posaré “El bosc dels cors adormits” de l’Esther Sanz perquè, tot i que sí que hi ha gent que el coneix, no he vist masses ressenyes sobre el llibre, ni book-tags en els que sortís i la veritat és que el llibre està molt bé. És la primera part d’una trilogia i és un llibre de fantasia que realment es llegeix ràpid i bé.

3.    EL QUE ET CAU MALAMENT: UN LLIBRE QUE NO ET VA AGRADAR


     En general hi ha pocs llibres que no m’hagin agradat i crec que això és perquè dedico molt temps a triar quins llibres em compro per evitar acabar comprant-me un llibre que no m’agradarà, però aquí definitivament poso el llibre de “Que l’amor ens salvi la vida” de David Escamilla. A veure, no és que el llibre estigui malament, la trama està bé i, tot i que alguns personatges estan una mica estereotipats, cauen bé, però pel meu gust li faltava alguna cosa. Sabeu com en la majoria de casos els lectors en queixem que la trama avança molt lentament, doncs en aquest cas per mi la història d’amor dels protagonistes va anar massa ràpid fins al punt que em va semblar una mica irreal.

4.    EL QUE ET CAU MOLT BÉ: UN LLIBRE QUE T’ENCANTA


    Crec que molts coincidireu amb mi que “Eleanor & Park” es mereixen estar en aquesta categoria de ple. No fa falta que expliqui perquè aquest llibre ha d’estar aquí, perquè segurament la majoria ja ho sabeu, però només dir que és una de les històries d’amor més reals que he llegit.

5.    EL SERIÓS: UN LLIBRE MOLT AVORRIT


    Doncs aquí posaré “Oscuros: el poder de las sombras” que és el segon llibre de la saga d’Oscuros. En primer lloc dir que la saga em va encantar totalment, però el segon llibre se’m va fer molt lent, per sort els tres que venien al darrer van aconseguir mantenir-me enganxada. Personalment crec que el segon llibre era més aviat com un llibre introductor per llavors entendre els que venien després, amb això vull dir que en aquest llibre t’introduïa a un nou escenari, a nous personatges i a com estava la relació dels protagonistes per llavors en els següents desenvolupar-ho tot.

6.    EL DIVERTIT: UN LLIBRE QUE T’HA FET RIURE MOLT


Aquí crec que més que un llibre posaré un personatge, i aquest és el Jace de “Caçadors d’ombres”. No es pot negar que el Jace té cada sortida irònica i cada resposta amb les que es impossible contenir el riure.

7.    L’INTEL·LIGENT: UN LLIBRE QUE T’HA ENSENYAT ALGUNA COSA


Aquí crec que posaré el llibre “Billet d’anada i tornada” de la Gemma Lienas. El llibre tracta sobre una noia amb anorèxia ingressada en un hospital que et relata com és la seva vida a l’hospital, com era abans i com va acabar com d’aquesta forma. La veritat és que aprens bastantes coses sobre l’anorèxia i aprèns a entendre una mica com es enten les noies que la pateixen.

8.    EL MILLOR AMIC: EL TEU LLIBRE PREFERIT


Si fa temps que et passeges per aquest blog, sabràs que un dels meus llibres preferits és “El vigilant en el camp de sègol”, així que definitivament és el guanyador d’aquesta categoria. Fa poc, quan em vaig llegir el llibre per segona vegada en vaig fer una ressenya, si la vols veure, clica aquí.

Us ha agradat el book-tag? Coincidiu en algun? Us heu llegit algun dels llibres dels que parlo?
PD: El dimarts ja us revelaré la portada i el títol ;). També he estat pensant en escriure una entrada sobre com vaig acabar publicant la novel·la, si us agradaria que l’escrigués m’ho podeu dir als comentaris.
Moltes gràcies.


8 comentaris:

  1. Hey Ainaa!!
    La veritat és que alguns dels llibres que has mencionat no els he llegit i se m'ha despertat la curiositat... crec que m'acabaré llegint el de eleanor & park, ja et diré que m'ha semblat :)
    Respecte a l'entrada sobre com vas acabar publicant la novel·la aquí tens una lectora a qui li encantaria veure-la jejej
    Petons :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Giny,
      Doncs et prometo per avançat que seguríssim que t'agrada, és un llibre molt bonic!
      Hahaha doncs a veure si un dia d'aquests m'emociono i l'acabo escrivint ;)
      Petons!

      Elimina
  2. Hola!
    Molt xulo el book-tag. M'estic llegit caçadors d'ombre i tens tota la rao amb en Jace ( que percet t'has fixat que a cada llibre canvia de nom XD).
    P.D.: A mi personalment m'encantari saver com vas acavar escrivint un nobel·la.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Izzy,

      Moltíssimes gràcies ;). Jo em ric moltíssim amb els comentaris sarcàstics del Jace hahaha, és veritaat!
      Quan pugui intentaré escriure l'entrada i publicar-la ;)

      Petons!

      Elimina
  3. Hola Aina!

    M'ha agradat molt el book tag (: Tens molta raó amb el que dius del Jace, les seves sortides són hilariants! Ara mateix estic llegint "El vigilant del camp de sègol" i m'està agradant força quan l'acabi faré ressenya (; i ara llegiré la teva.

    M'encantaria saber com vas acabar publicant!

    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria,

      Moltes gràcies ;) hahaha és que el Jace és un dels personatges més irònics i sarcàstics que he conegut maai!! Bieeeeen, és que és el meu llibre preferiit ;)
      Quan pugui escriure l'entrada!

      Petons!! Ens llegim! ;)

      Elimina
  4. Hola
    ¡Qué BooktTag tan divertido! Probablemente lo haremos.
    Un saludo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Muchas gracias!! Pues estaré atenta a vuestro blog para verlo ;)

      Besos!

      Elimina