dimarts, 13 d’octubre del 2015

FINALMENT REVELO LA PORTADA


Hola a tots,
Avui com havia promes, us porto la portada del llibre juntament amb el títol....


A veure, crec que començaré parlant-vos del títol “El noi del bus”, en primer lloc dir que no és invenció meva. Sé que sona estrany, tenint en compte que jo he escrit el llibre, però és la veritat. Quan vaig començar el blog on publicava la novel·la, li havia de donar un títol encara que només tingués un capítol escrit, i el títol que jo vaig triar era “Si m’estimes...”, bàsicament perquè donava per comptat que en algun punt del llibre podria afegir aquesta petita frase i tot encaixaria, però va resultar que vaig acabar el llibre i aquesta petita frase no apareixia enlloc.

Llavors va ser quan l’editorial em va preguntar pel títol de la novel·la, per què li havia posat aquest nom? Els hi vaig explicar el mateix que us acabo d’explicar a vosaltres i em van dir si seria possible canviar el títol perquè els punts suspensius no són molt típics en títols de novel·les i perquè la frase “Si m’estimes...” tampoc tenia un gran paper al llarg de la història. Vaig respondre que si i em van dir que ells en pensarien un i si jo en trobava un que m’agradés els hi digués, però no vaig trobar cap títol que m’agradés.


El següent cop que vaig anar a les oficines em van propsar el títol de “El noi del bus” i confesso que al principi no em va agradar gaire, trobava que realment no reflexava que es tractava d’una novel·la juvenil, sinó que podia semblar més de misteri (fa unes quantes setmanes vaig descobrir l’existència de “La noia del tren”... sin comentarios), però tenint en consideració que jo no havia donat cap altre alternativa, vaig decidir acceptar, tot i que no del tot convençuda.

Per sort tot va canviar quan vaig veure la portada. Aquesta, a part de ser super mona, donava aquest toc que diu “Novel·la juvenil” que per mi li faltava al títol. A més, el petit detallet del bus, el color blau turquesa i aquesta petita frase que van posar al costadet m’encanten. Bàsicament la portada em va enamorar.


I això és tot per avui, però abans d’acabar l’entrada us volia preguntar si us agrada aquest nou fons i aquest estil que li he donat al blog o preferiu l’antic?


21 comentaris:

  1. Té una portada d'aquestes que criden l'atenció. Respecte als canvis de dissenys, sigues lliure! Jo estic cada dos per tres canviant-lo perquè no trobo cap que em convenci del tot, però si a tu t'agrada tenir-lo així, l'única opinió que hauries de tenir en compte es la teva
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mir,

      Espero que en el bon sentit hahahahaha, però igualment moltes gràcies. Doncs crec que durant un temps deixaré així, però potser d'aquí unes setmentes el torno a com estava abans, ja es veurà!

      Elimina
  2. Oh que xula!
    M'agrada molt, i semba juvnil!
    A mi m'agrada més aquest disseny però he de dir que l'altre també estava be!
    Queda algo per revelar??
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola wina,

      Moltíssimes gràcies!! Me n'alegro moltíssim ;). Crec que de momen dexaré aquest perquè combina amb la portada hehehe. Crec que no, però potser en una entrada parlo una mica dels personatges hahaha.

      Petons!

      Elimina
  3. Ainaa!!
    M'encanta la portada hahaha sí que li dona aquest toc juvenil que deies... <3
    Respecte això del fons m'agrada de totes maneres, estic amb la mir, si a tu t'agrada tenir-lo així és indiferent el que els altres pensin, tot i que hi pot influir la opinió, no dic que no. Jejeje

    Petons :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ginny!

      Moooltíssiimes gràcieees guapi!! Sort de la portada que li dona el toc juvenil hahahaha. De moment és quedarà així un temps, però potser un dia em ve de gust canviar-lo i tornar-lo a com estava abans hahaha mai se sap..;)

      Petoons!! <3

      Elimina
  4. Em crida bastant l'atenció el teu llibre, avui l'acabo de rebre de l'editorial fanbooks, ja m'he llegit el primer capitol i tinc ganes de més. Espero poder penjar la resenya del llibre abans o el dia que es publiqui.
    Petons :)

    PD: felicitats per la publicació del llibre, et desitjo molta sort.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Moltíssimes gràcies. Ufff quina il.lusió em fa sentir això, doncs espero que t'acabi agradant toot el llibre sencer!! Doncs estaré atenta a poder llegir-la ;) espero que sigui bona :&

      Moltes gràcies una altra vegada!!

      Petons!!

      Elimina
  5. Hola Aina!!

    M'encanta la portada!, tot i que ja fa temps que la vaig veure haha.

    Estaria bé que parlessis una mica dels personatges.

    Un petó! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert!

      Ja me llegit el fragment que hi ha a la pàgina de Fanbooks!

      Quins records!

      Elimina
    2. Hola Sheila,

      Moltíssimes gràcies de veritat ;) Doncs segurament ho faré en alguna entrada hahaha. Sii?? Hahahaha així has recordat una mica la història!

      Petons!!

      Elimina
  6. Ja saps lo orgullosa que estic de tu Aina! ^^ i que la portada es... simplement perfecte jajaja peeetonssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Irens!

      Moltíssimes gràcies de veritat!!

      Petoons! <3

      Elimina
  7. Hola!

    Doncs la veritat és que té olt bona pinta. Estic esperant a veure quan surt en llibreries!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sabrin,

      M en'alegro moltíssim d'escoltar això hahahha moltíssimes gràcies!

      Petons!!

      Elimina
  8. Hola! Jo, que mega cucui la portada! I m'agrada el nou disseny. Molt bona feina, enhorabona!!! :D
    Un petò <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Moltíssimes gràcies guapi! De veritat?? Me n'alegro :). Moltes gràcies una altra vegada hahahaha

      Petons!!

      Elimina
  9. Aina, tinc un greu problema. És a dir, jo estic escrivint una història a l'ordinador, per acabar-la i després pengerla. M'encanta la meva història, pero m'etic aburrint perque no arribo mai a la part interessant. Pero aixó no és el que em preocupa, el que em té amoïnada es que ja no tinc les ganes que tenia durant l'estiu d'escriure'l, fa més d'un mes que no l'agafo, en part, perque no tinc gaire temps.



    Per cert, estic molt feliç de la teva publicació del llibre, no dubtis que el compraré i recomanare a totes les meves amigues!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      T'entenc perfectament, jo també vaig començar la meva història durant unes vacances i quan va arribar l'època de tornar a l'escola em va començar a costar molt més continuar escrivint perquè anava bastant enfeinada. Personalment jo et recomano que no t'estressis per això, la inspiració ve quan ve i no s'hi pot fer res. Però també et dic que com dius tu potser no tens tantes ganes d'escriure, a part de pel tema del temps, perquè no has arribat a la part interessant i en aquest cas, si tens més o menys clar com serà la part interessant la pots començar a escriure ara, així potser et tornen les ganes d'escriure, i llavors ja ompliràs els forats que queden entre mig. I pel tema del temps, si tens més o menys clar que voles escriure, no cal que li dediquis una hora cada dia, amb trenta minutets o menys pots anar-la escrivint diariàment. Espero que els meus consells t'hagin ajudat!!

      Moltíssimes gràcies ;)

      Petons!!

      Elimina
  10. Gràcies Aina, faré cas dels teus consells. Per cert, et podria enviar la sinopsis? Em faria il·lusió que comentessis que et sembla i em donguessis la opinió.

    Petons :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Perfecte, espero que er serveixin ;). Si vols, per mi perfecte; me la pots enviar per l'apartat on posa contacte i jo et responc tan aviat com pugui ;)

      Petoons!!

      Elimina