dilluns, 20 de juny del 2016

TERCERA EDICIÓ DE "EL NOI DEL BUS"


Hola a tots,
Avui porto una entrada més aviat informativa i és que hi ha hagut la TERCERA EDICIÓ DE “EL NOI DEL BUS”. Sí, tal com ho dic, hi ha hagut una tercera edició. La veritat és que aquesta vegada m’he esperat una mica a escriure l’entrada, no com en el cas de la segona edició, per un sol motiu; estava esperant que m’arribessin alguns exemplars a casa perquè aquest cop ho posa en la portada que es tracta de la tercera edició i volia poder ensenyar-vos-ho quan pengés l’entrada.

Un exemplar de cada edició. La veritat és que ara que m'hi fixo el color de la portada del de la tercera edició és una mica diferent...


La veritat és que no sé gaire que dir-vos sobre aquesta edició perquè el llibre en el fons és el mateix, però com un detall interessant us puc dir que totes les edicions del llibre són diferents per culpa de la dedicatòria. En els llibres de la primera edició no hi ha dedicatòria perquè se la van deixar, en els de la segona la dedicatòria està col·locada sota el títol del llibre en la tercera pàgina i en els de la tercera edició està col·locada a la pàgina anterior a la del títol. I abans que pregunteu, no tinc ni idea perquè han canviat la dedicatòria de lloc.


Per acabar l’entrada, només volia donar-vos les gràcies a tots, doncs, que l’heu comprat i llegit i espero que us hagi agradat!


Moltíssimes gràcies!

6 comentaris:

  1. El llibre és molt maco, em va encantar!

    ResponElimina
  2. Felicitats! Jo encara no he tingut l'oportunitat de llegir-lo, però en tinc moltes ganes. M'encanta el nou disseny del blog♥

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats per aquesta tercera edició. El llibre es molt bonic, jaaj.
    Petons!

    ResponElimina