diumenge, 3 de maig del 2015

ENTRADA INFORMATIVA


Hola a tots i totes,
Aquesta entrada és només per informar sobre la periodicitat de les meves entrades i dels temes del que tractaran.
A partir de la setmana que ve i fins al final del curs escolar intentaré publicar un mínim de 3 entrades per setmana, tot i això, prioritzaré els meus estudis i la meva família al blog, de forma que pot ser que alguna setmana no arribi a penjar les tres entrades.
Cada quant penjaré les entrades?
Intentaré penjar una entrada cada dimecres, divendres i diumenge, tot i que si alguna setmana tinc temps i inspiració pot ser que publiqui qualsevol dia.
De què aniran les meves entrades?
Després de moltes hores de planificació, he decidit classificar les meves entrades en sis categories:
- LA MEVA ESTANTERIA: en aquestes entrades us recomanaré llibres que m’hagin agradat i us explicaré una mica de què van.
- ENTRADES D'INVITATS: aquestes entrades estaran escrites per certs personatges, com va ser el Joan en una entrada passada.
- FRASES DE LLIBRES: aquestes seran entrades molt lleugeres en les que només seleccionaré frases de llibres que m’han agradat i faré una entrada com la que vaig fer ahir.
- ENTRADES D'ANUNCI: en aquestes entrades us parlaré sobre el meu llibre, quan serà publicat, una mica de què va, la seva història, els personatges, etc.
- SOBRE MI: pot ser que de tant en tant escrigui algunes coses sobre mi perquè pugueu saber algunes coses més sobre mi. Si hi ha alguna cosa que vulgueu saber sobre mi deixeu una pregunta en els comentaris, sinó us explicaré el que jo vulgui.
- HISTÒRIES: seran textos o històries que he escrit i vull compartir amb vosaltres.
- ENTRADES COMODÍ: aquestes entrades us parlaré de coses que no estan relacionades amb llibres, ni amb literatura.
Moltes gràcies a tots i totes, si voleu fer alguna suggerència podeu deixar un comentari.
NINA 1234

2 comentaris:

  1. Ooh fa molt bona pinta!! He anat mirant coses i m'han agradat molt tens bon gust pels llibres! Espero ansiosa el teu llibre!
    La teva fan numbah one

    ResponElimina