dissabte, 5 de desembre del 2015

BOOK-TAG: SET COSES SOBRE LLIBRES


Hola a tots,
Sé que últimament he estat parlant moltíssim del meu llibre i crec que només he parlat d’això, així que quan el blog Jeydilibros m’ha nominat a un book-tag he decidit fer-lo al més aviat possible. A més, he de reconèixer que quan estàs en aquestes èpoques en què et costa trobar la inspiració per escriure entrades les nominacions a book-tags i aquestes coses ajuden moltíssim, així que moltes gràcies per nominar-me! I ara que comenci el book-tag:

      1. SET LLIBRES QUE VULGUIS LLEGIR ABANS DE MORIR
1-    El noi en el pijama de ratlles




2-    Els pilars de la terra (El vaig començar, però no el vaig aconseguir acabar, tot i que m’agradava. Així que en algun moment de la meva vida me l’hauré de llegit tot senceret.)
3-    La saga millenium
4-    Shadow Hunters; city of heavenly fire (És l’últim llibre de la saga i el tinc en anglès. Bàsicament m’ha passat el mateix que amb els Pilars de la terra. Però després d’haver-me llegit els cinc primers, aquest me l’he de llegir sí o sí.)


5-    A todos los chicos de los que me enamoré.
6-    Allà on els arbres canten.
7-    De moment només tinc sis llibres que he de llegir abans de morir....

     2. SET FRASES O CITES DE LLIBRES
1-“Tú eres interesante.

—Ya —se burló Eleanor—. Ojalá estuviera bebiendo leche, y ojalá tú estuvieras aquí para poder ver cómo la escupo por la nariz al oír eso.” 
Eleanor & Park

2-“Tant de bo pogués ser Halloween tots els dies. Tots podríem portar sempre una màscara. Podríem passejar per on volguéssim i conèixer-nos abans de veure quin aspecte tenim sota les màscares.”
Wonder

3-“Per què ens agrada donar-li emoció a la vida. Si tot fos fàcil, no valoraríem el que ens costa arribar a la meta. Els camins gairebé sempre són rectes, i fins i tot tenen dreceres, però els humans tendim a encarar-los per on hi ha més dificultats.”
Bon dia, Princesa!

4-La vida és una partida i s’ha de viure-la d’acord amb les regles del joc”.
El vigilant en el camp de sègol.



5-Quan puguis escollir entre tenir la raó o ser amable, escull ser amable.
Wonder

6-“La vida és com una carrera a peu, Marcus: sempre hi haurà gent més ràpida i gent més lenta que tu. Tot el que importa al final és la voluntat que es posa en recórrer el camí.”
La veritat sobre el cas del Harry Quebert


7-“Ets una del miler de persones que fan que aquesta vida tingui misteri, encant i aventura. Gràcies.”
Cançons per a la Paula




     3. SET PERSONATGES MASCULINS QUE T’AGRADIN
1-    El Jace de Caçadors d’ombres. Sé que no cal cap explicació, així que aquí ho deixo.


2-    El Maxon de La Selección. Simplement m’agrada la seva personalitat i el paper que desenvolupa en el llibre.



3-    El Levi de Fangirl. Bàsicament és el prototip de noi perfecte, el trobo molt atent, romàntic, divertit..




4-    El Sherlock Holmes. No és que m’agradi en el sentit amorós, però crec que el personatge és molt interessant i apassionant.


5-    El Holden de El vigilant en el camp de sègol. Aquest tampoc m’agrada en el sentit amorós, però tenint en compte que aquest llibre és el meu preferit, alguna cosa ha de tenir el protagonista/narrador... A més la seva banda una mica psicòpata el fa encara més interessant.



6-    El Joan de El noi del bus. SPAM, ho sé, però és que ho havia de fer. Sorry!

7-    El Gus de Bajo la misma estrella. Aquest sí que és el nòvio perfecte.



      4. SET PERSONATGES QUE VULGUIS MATAR
Sento molt dir que en aquesta secció no puc posar a ningú perquè tot i que és veritat que hi ha personatges de llibres que no m’agraden, la veritat és que no em desagraden tant com per matar-los. A més, en molts llibres que m’he llegit els personatges que no m’acaben de caure bé moltes vegades ja acaben morts, així que tampoc vull fer SPOILERS.

      5. SET COSES QUE NO SUPORTES DELS LLIBRES
1-    Quan els deixes oberts de forma horitzontal per una pàgina i es tanquen de sobte i llavors perds la pàgina per la qual anaves.
2-    Els que són de tapa dura, però a sobre porten com el plàstic amb la portada que es pot treure i que no es para de moure amunt i avall mentre llegeixes.
3-    Els que tenen la lletra diminuta i les línies estan molt juntes, la veritat és que em costa bastant llegir-los.
4-    Els llibres que contenen SPOILERS, vull dir llibres que tenen frases del pal “Ella es pensava que tot seguiria així, però no faltava massa perquè descobrís que tot era mentida”. A mi personalment m’agrada descobriro jo mentre llegeixo, no cal que m’adverteixis abans.


5-    Quan tradueixen el primer llibre d’una saga, però llavors no tradueixen els altres. Això és horrible!
6-    El temps que passa entre que llegeixes un llibre i la publicació de la continuació. Però la veritat és que això ja tinc assumit que són coses amb les quals els lectors hem de conviure.
7-    Quan hi ha moltíssims llibres que et vols llegir, però només tens diners per comprar-te’n un o dos.



      6. SET ESCRIPTORS QUE T’AGRADIN
Sent sincera, en tema llibres sóc igual que en tema música, vaig més per obra que per autor. Vull dir, em puc llegir un llibre i que aquest m’encanti, però això no significa que si després el mateix autor treu un altre llibre, aniré com una boja a comprar-me’l. Per això he decidit modificar la secció i posar set llibres que a mi m’agradin. Ho sento molt pel creador del book-tag.
1-    El vigilant en el camp de sègol
2-    El noi del bus (SPAM) (Is it too late now to say soorry..)
3-    Bajo la misma estrella
4-    La Selección
5-    Caçadors d’ombres
6-    Memòries d’una geisha
7-    Oscuros

     7. SET BLOGS QUE NOMINES
I aquí em torno a saltar les normes, perquè no fa gaire vaig fer un Liebster Award i vaig nominar a molts blogs (més de 11 hehehe), així que com que no vull ofegar els blogs que segueixo a nominacions aquest cop deixaré passar l’oportunitat de nominar. Però si algú, s’anima a fer el book-tag, perfecte!

Espero que us hagi agradat i si us animeu a fer-lo endavant!


8 comentaris:

  1. Jo també vull llegir El noi amb pijama de ratlles abans de morir. Hauries de llegir ja Allà on els arbres canten i A todos los chicos de los que me enamoré! Són fantástics!!
    L'Augustus es massa perfecte, m'encanta ♥_♥
    Jo si que voldria matar a algú, a l'Umbridge de Harry Potter, no la soporto hahaha
    El que més em molesta dels llibres (però no es culpa dels llibres, si no de les editorials) es això que dius que deixen de traduir una saga a mitjes. La continuació de A todos los chicos de los que me enamoré, em sembla que no la traduiran. Segur que al final acabaré llegint-la en anglès, perquè tinc moltes ganes d'acabar aquesta bilogia.
    Un petó♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mir!

      Hahahahaha ja ho sé, me'ls he de llegir però ja!! A mi també m'ho sembla.. No me'ls he llegit així que no et puc dir si estic d'acord o no hahaha! Fa moltíssima ràbia, és veritat!

      Petoons!

      Elimina
  2. Hola!
    L'últim de cazadores de sombras es (en la meva opinio) el final que la saga es mereix i fa plorar molt (aixó se concidera spoiler? Si ho es sento el spoiler ;)).
    I les frases són preciose.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Doncs tiinc ganes de llegir-me'l per saber el final!! Tranqui no és spoiler! Moltes gràcies!

      Petoons!!

      Elimina
  3. Ainaa!!
    Totalment d'acord amb les coses que odies dels llibres, ho estava llegint i rient alhora hahaha
    Respecte als personatjes nois mmm hahaha m'encanten totss (menys alguns que no m'he llegint encara) i el Joan tambee siips ja m'he acabat el llibre i t'he de dir que m'ha encantatt :) Is it too late now to say soorry... hahaha
    Petons <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ginny!

      Hahahha, crec que tots els lectors coincidim en aquestes! Hahah moltíssimes gràcies!! Cause i'm missing more than just your body hahahaha!!

      Petoons!

      Elimina
  4. Molt bon gust literari. Moltes coincidències amb els meus gustos!

    ResponElimina