dilluns, 25 d’abril del 2016

MÉS NOTÍCIES!


Hola a tots,
Finalment torno com havia promès ja fa bastant... Sincerament, sento tardar tant a penjar entrades, però és que em costa moltíssim trobar el temps per fer-ho i la veritat és que necessitava un descans del blog (que potser s’ha acabat allargant massa). Bé, tornant al que és important, avui vinc amb bastantes notícies noves pel blog!

     1. TEMA I CONTINGUT DEL BLOG
En l’última entrada us vaig explicar que volia donar-li una rentada de cara el blog i canviar el contingut temàtic, doncs al final resulta que això no passarà! Quan vaig deixar de penjar coses en el blog va ser perquè, bàsicament, havia deixat de llegir i, tenint en compte que això és un blog literari, no tenia contingut nou per ensenyar-vos. El temps va anar passant i vaig decidir tornar al món blogger, però com que encara estava en aquesta fase de no llegir llibres, no podia penjar res, per aquest motiu l’última entrada que vaig penjar. Tanmateix, últimament han passat certes coses i m’he tornat a reincorporar al món dels llibres, així que d’aquí poc espero tenir contingut nou per penjar al blog i tornar a com era abans!


  2. COL·LABORACIÓ AMB EDITORIALS
Una de les coses que m’ha animat a tornar-me a incorporar a aquest món ha estat l’oportunitat de col·laborar amb una editorial. Fa poc vaig rebre un mail del Grup62 (sé que és la meva editorial, però no té res a veure amb el meu llibre eh!) demanant-me si estaria interessada a fer la ressenya d’un llibre que ells m’enviarien. Evidentment vaig acceptar i avui m’ha arribat el llibre a casa! El llibre és de l’Imma Monsó i es diu “L'aniversari”, espero poder-vos portar la seva ressenya d’aquí poc!



     3. SANT JORDI
I finalment, l’últim esdeveniment que m’ha ajudat a tornar-me a incorporar en aquest món va ser el dia de Sant Jordi, en el qual vaig estar firmant llibres i rodejada d’aquests. No sé per què, però això em va tornar a despertar les ganes de llegir una altra vegada i la veritat és que tinc una quantitat anormal de llibres acumulats per llegir. Durant aquesta època en què no he llegit, he seguit comprant llibres que em volia llegir igualment (una mica estrany, ho sé) i bàsicament s’han anat acumulant a la meva tauleta de nit...


Així que en definitiva, espero poder tornar a activar el blog d’una forma permanent d’aquí a poc temps!


4 comentaris:

  1. Hola!!! M'alegro molt que hagis tornat!! Esperaré a la teva reseña d'aquest llibre aver qué tal!
    Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltíssimes gràcies! Hahaha espero poder-la portar d'aquí no massa temps ;)
      Un petó!

      Elimina
  2. Hola!
    M'alegro de que hagis tornat! I espero llegir pronte la ressenya.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Moltíssimes gràcies! Segurament d'aquí poc la penjaré!
      Petoons!

      Elimina