dimarts, 9 de juny del 2015

FRASES DE LLIBRES #4



Bé, aquí porto una altra edició de frases de llibres. Pels que no sabeu que és; sóc només jo buscant com una desesperada les frases que més m'agraden d'un llibre per publicar-les i veure si us agraden. Sé, que hi ha llibres que han sortit en altres d'aquestes entrades, però és que hi ha llibres que tenen moltes frases boniques. Espero que aquestes us agradin:

- No sempre s’aconsegueix el què es vol.
- De veritat?- em va preguntar- Sempre havia pensat que el món era una gran fàbrica de fer desitjos.
No està escrit a les estrelles


Li vaig donar el meu cor, el va agafar, el va trepitjar fins deixar-lo sense vida i després me’l va tornar.
Cims borrascosos

Tot i això, el destí fa aquestes coses. Uneix i desfà a les persones com vol.
No puc seguir sent la teva amiga. No puc veure’t tots els dies i pensar que només som amics. És tot o res.
Bon dia, Princesa!

Però l’objectiu no és no tenir-li por a res, això és impossible. L’objectiu és aprendre a controlar la por i a lliberar-te’n.
 Divergent


Ets tu la que m’agrada. Clar que t’has vestit més sexy i t’has tenyit, bé, ja saps, rossa, i estàs diferent. Però la persona que ets aquesta nit és la mateixa de la que estava enamorat ahir, la mateixa de la que estaré enamorat demà.
Si decido quedarme

La vida és tan bonica que la mort se n’ha enamorat, un amor gelós i possessiu que agafa tot el que pot.
La vida de Pi

Quan puguis escollir entre tenir la raó o ser amable, escolleix ser amable.
Wonder

Espero que us hagin agradat ;) Us heu llegit algun d'aquests llibres? Us han agradat les frases? 

2 comentaris:

  1. oiiix m'encanten totees *_* hi han algunes de les meves preferides.
    Un petó i mersii per l'entrada<4

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooooh *_* moltíssimes gràcies guapii <3 i de res hahaha

      Elimina